ستاره بافومت در نشان فداکاری

اگر چه کلیسای شیطان «آنتون لاوی» اساساً یک انجمن مخفی نیست ، اما همچنان یک مجموعه ی راز آلود برجسته باقی مانده است . این سازمان که در سال ۱۹۶۶ تأسیس شد «مهر بافومت» "تصویر زیر" را به عنوان نشان رسمی خود برگزید.
چقدر خوب است نشان های نظامی، جمهوری اسلامی ایران کاملا برگرفته از شهدا و اسلام ناب باشد و تصویر سازی از نماد های وارداتی نباشد و به اصطلاح بومی سازی نشده باشند.

+ نوشته شده در ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ ساعت 21:20 توسط Anti Spyware
|
خوش آمدید